Dołącz do nas

Zapraszamy do współtworzenia naszej wspólnej przestrzeni!

Chętnych do współtworzenia kawiarenki zapraszamy po pierwsze do poznania się z obecnymi organizatorami na miejscu. Pisanie i dzwonienie ograniczamy do minimum, bo telefony i maile się zapomina, a ludzi – nie 🙂 Poza tym – stawiamy na spotkania prawdziwe i bezpośrednie, a nie wirtualne. W tej dziedzinie wracamy do korzeni. (Nieprzypadkowo kawiarenka jest w podziemiach 😉 )

Jeśli chcesz dołączyć do obsługi kawiarenki w dniu, w którym kawiarenka będzie otwarta zgodnie z Kalendarzem, skontaktuj się najpierw z koordynatorem, do którego kontakt znajdziesz w opisie danego wydarzenia. Każde wydarzenie koordynuje inna osoba spośród naszej grupy organizatorów. Jeśli chcesz być dopisany/a na listę kontaktową osób chętnych do pomocy w kawiarence na przyszłe wydarzenia i otrzymywać bieżące informacje o naszych potrzebach, napisz do Renaty ([email protected]).

Jeśli chcesz ofiarować świeże jedzenie lub jakikolwiek element wyposażenia, sprawdź listę potrzebnych rzeczy i skontaktuj się najpierw z Dorotą ([email protected]).

Jeśli chcesz dołączyć do grupy i listy mailingowej organizatorów i mieć swój większy wkład w działalność kawiarenki i związanych z nią wydarzeń, zapraszamy Cię najpierw do poznania nas w realu, do dołączenia do grupy pomocników koordynowanej przez Renię ([email protected]) i do przynajmniej trzykrotnego zaangażowania się w pomoc przy obsłudze w już zaplanowanych wydarzeniach. Jeśli będziemy mieć zapotrzebowanie na nowych organizatorów i zauważymy Twoje zaangażowanie – wyślemy Ci zaproszenie 🙂

Jeśli chcesz skorzystać z przestrzeni kawiarenki i niezależnie zorganizować tam własne wydarzenie tematyczne, sprawdź nasze zasady i wyślij propozycję spotkania Dianie ([email protected]) w formacie zbliżonym do obecnych wpisów w kalendarzach (niebawem opublikujemy szablon). Jeśli wydarzenie zostanie zaaprobowane, zorganizujemy otwarcie kawiarenki, abyś mógł/mogła przeprowadzić swoje spotkanie, i dopiszemy do ogłoszenia kontakt do jednego z naszych koordynatorów.